Alla inlägg under november 2013

Av Annelie Appelqvist - 3 november 2013 12:12

Hej Alla som läser :-)

Nu är vi igång med en helt ny hemsida med kennelnamnet! Jättespännande att se vad framtiden har att visa.

Utseendet på hemsidan är exakt som jag haft i skallen :-) Stort Tack till Katarina Kernehed som tagit sig tid att göra den åt oss. Funderar du på att ha en hemsida kan jag varmt rekomendera Katarina!!

Hundarna har det bra, Geirod och Aika är mycket i älgskogen nu med Glenn. Tara är mest i Bräcke hos daghusse/dagmatte, hon kommer hem dagar jag är ledig, det beslutet tog vi för att det skulle bli mer stabilitet, lugn och ro för henne på "äldre dar" :-) Idag har jag Nathalie och Tara tagig en långpromenad och då mådde fröken gott :-)


Närmast i framtiden så ska jag och Aika på hundutställning genom älghundklubben den 30 november, blir skoj för iaf två av hennes syskon ska också dit.


Återkommer med nyheter framöver ;-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards