Direktlänk till inlägg 12 januari 2015

Nytt år nya möjligheter

Av Annelie Appelqvist - 12 januari 2015 16:14

Det nya året har börjat toppen! kan knappt fatta det   

I februari ska jag och Nixa gå tävlingslydnad och bli bäst haha.

Nathalie ska även hon gå kurs med Nixa, juniorhandlig.

Har några utställningar inplanerade, känns jätteroligt. Ska främst sikta på tävling i år så får vi se vart det leder.

I år blir det ju även MH och röntgen.

Försöker hitta motivationen för att Nixa ska få bra träning, men den är som lite borta. Men nu mår jag toppen så då lär den nog dyka upp igen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Appelqvist - 18 mars 2020 05:45


Varit ganska lugnt ett tag nu, i fjol hann vi med en ny titel, RLD N. I år tänkte jag vi ska träna för att tävla bruks och patrull. Mixxa har coolat ner sig aningen, eller samlar sig. Vi tränar även löpning ihop för att försöka komma med på dogat...

Av Annelie Appelqvist - 10 januari 2019 10:32


Har varit väldigt stiltje, men by tänkte jag ta tag i uppdateringar. Under 2018 har mixxa lyckats få 2 ny titlar: Tjänstehund patrull LD startklass Har Tänkt att inte ha hemsida utan bara använda bloggen, så håll koll! ...

Av Annelie Appelqvist - 28 februari 2017 09:10

Helgen har varit helt otroligt rolig! Mixxa hade så kul och hade så höga förväntningar varje gång vi skulle entra planen    Lydnaden började vi jobba med, och det känner jag att vi kan kan fixa själva, men det är skyddsträningen jag är lite "nervös...

Av Annelie Appelqvist - 20 februari 2017 10:00

I helgen har vi varit på utställning :-) Lördag: Mixxa blev BIR och BIS 3, så glad men vi har mycket att jobba på för att det ska se bättre ut, hehe hon är ju en riktig duracell    Kritiken: Långsträckt, välutfyllt huvud. Utmärkta mörka ögon, väl...

Av Annelie Appelqvist - 14 februari 2017 08:26

Nu ska vi ta nya tag igen med både hemsida och blogg. Nu har Mixxa hunnit bli 8, snart 9 månader. Tiden rusar iväg! Vi har hunnit vara på 4 utställningar. Vi ska även gå kurs i mondioring, vilket jag tror kommer passa henne yppeligt! Hon är såå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards